вівторок, 10 березня 2015 р.

Коржівський ДНЗ"Берізка" Роменського району

Сьогодні, 10.03.2015
                    перший день навчання. Важкий день. Але ми приїхали вчитися.

Я опанувала - перші ази користування КУРСОМ "Дошкілля".
Я зрозуміла - як правильно заходити на сайт КУРСУ"Дошкілля".
Я пригадала - значення слів, що використовуються в роботі з ком"ютером.
Я дізналася -  про багатофункціональне значення КУРСУ"Дошкілля".
Я навчилася - як користуватися блогом
Я навчилася - систематизувати дані


         При впровадженні програмного забезпечення я відчуваю зміни в навчальному закладі
 а саме, як сучасне впровадження, зручність у користуванні і вільний доступ до інформації.

         Мене назначили відповідальною за впровадження проекту в нашому дошкільному навчальному закладі "Берізка" і я зрозуміла, що в мене з"явилася можливість освоїти нову програму, а це перш за все  дає перспективу  в роботі. Я відчула відповідальність за довірену мені роботу. Також, вивчати щось нове, це завжди цікаво.
       
        Використання програмного забезпечення курсу "Дошкілля"   є необхідним тому, що це збирає і систематизує інформацію про навчальний заклад, про дітей та їх батьків, про працівників та інше.
       
        Програмне забезпечення курсу "Дошкілля" вплинуло на батьків та педагогів таким чином:
     - в батьків з"явилася можливість в будь-який момент проглянути інформацію про дитячий садок, записатися в чергу на відвідування дитиною дитячого садка.
     - педагогічним працівникам стало зручніше користуватися необхідною інформацією про навчальний заклад, так як вона зібрана в одному місці (сайті); планувати роботу та складати кошторис на майбутні періоди виходячи з кількості дітей в черзі.



Результат пошуку зображень за запитом "фото дитини"

Немає коментарів:

Дописати коментар