середа, 11 березня 2015 р.

Білопільський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) "Зірочка"

\Сьогодні,10 березня 2015 року, у СОІППО розпочалися експрес- курси "Курс "Дошкілля"", слухачем яких я є. Я приїхала навчитися працювати з програмою "Дошкілля"
На курсах панує доброзичлива атмосфера. Викладачі "Курсу "Дошкілля" доступно подають матеріал.
На курсах
Я опанувала програму курсу "Дошкілля"
Я зрозуміла які є складові програми
Я навчилася запускати програму курсу "Дошкілля"
Я запам'ятала, як створювати блог.

При впровадженні програмного забезпечення я відчуваю зміни у навчальному закладі, а саме: полегшення роботи з діловими паперами, співпраця з батьками.
Мене назначили відповідальним за впровадження проекту у нашому дошкільному закладі і я зрозуміла, що це відповідальність і мені потрібно опанувати програму Курс - "Дошкілля"
Використання програмного забезпечення  Курсу "Дошкілля" є необхідним, тому що відповідає вимогам сучасності, полегшує роботу.
Програмне забезпечення вплинуло на батьків та педагогів таким чином, у батьків є змога ознайомитися з чергою до дитячого садка, для педагогів, полегшення у роботі, стало зручніше користуватися інформацією про дошкільний заклад, так як вона зібрана в одному місці.

Немає коментарів:

Дописати коментар