вівторок, 10 березня 2015 р.

Кролевецький ДНЗ №6

Сьогодні 10.03.15 р., я приїхала до м.Суми на курси. Мене гарно зустріли, надали мені місце в гуртожитку. О 14.00 розпочались заняття, які продовжувались до20.00.
Мене навчили створювати електрону пошту, познайомили з програмним забезеченням курсу "Дошкілля".  При впровадженні програмного забезпечення я відчуваю зміни в навчальному закладі, а саме вважаю, що це новий, новітній підхід до збереження інформації, а це допомагає швидко робити звіти, проводити аналіз та здійснювати певний контроль. Програмне забезпеченя курсу "Дошкілля" вплинуло на батьків і педагогів таким чином: батьки можуть переглянути чергу та вибрати той садочок  куди дитина буде реально зачислена, заочно познайомитись з майбутніми одногрупниками своєї дитини. Для педагогів зокрема: інформацію зібрано в одному місці її можна швидко поповнити і відреагувати, переглянути за вибраний період необхідні дані.  Мене назначили відповідальною за впровадження проекту у нашому дошкільному закладі, і я зрозуміла, що це робота відповідальна і я повинна мати досконалі навики і знання бо від мене залежать результати даних багатьох важливих документів.                  Я опанувала роботу з 4 складовими курсу. Я дізналась багато нових нюансів роботи з програмою. Зрозуміла, як правильно і швидко заходити і шукати інформацію. Навчилася очищати базу даних і вносити зміни. Також я пригадала послідовність роботи при виконанні різних операцій. Дуже мені сподобався інтерактивний, креативний підхід викладачів до закріплення матеріалу, який сприяв активізації мислення.



Немає коментарів:

Дописати коментар