пʼятниця, 13 березня 2015 р.

Коржівський ДНЗ "Берізка" Роменського району О.М.Івченко

Сьогодні 13 березня 2015 року. Останній  день відвідування експрес-курсів "Дошкілля".Особисто в мене залишилися найкращі враження про ці курси підвищення кваліфікаці. Особлива подяка нашим викладачам - Марії Олекіївна та Людмилі Петрівні. З їх допомогою я поглибила свої знання по КУРСУ "Дошкілля". Навчилася складати меню в програмі, робити звіт, створювати електронну чергу дітей по відвідуванню дітьми ДНЗ в майбутні періоди.
   Також я навчилася багато нового у роботі з комп"ютером. Найперше, я тепер вмію користуватися блогом, створювати буклети, листівки,та інше.  Дуже цікаво створювати мультфільм. 
   Відвідавши ці курси, в мене залишилися найкращі враження про одногрупників, викладачів.
 Всім бажаю всього найкращого!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар