вівторок, 10 березня 2015 р.

Курманівський ДНЗ

Картинки по запросу картинки дошкільників


Сьогодні ми розпочали навчання в СОІППО, "Курс:Дошкілля". Сьогоднішні заняття мені запам'яталися приємною, невимушеною атмосферою, знайомство з колегами. Я пригадала як користуватися базою ЄДЕБО. Я навчилася створювати електронну адресу, відправляти повідомлення і працювати в Blogger. Я дуже вдячна нашим педагогам за змістовні, цікаві заняття.

1. При впровадженні програмного забезпечення  відчуваю зміни в навчальному закладі, а саме, особисто для мене, як для керівника, контролювати навчальний процес.

2. Мене назначили відповідального за впровадження проекту у нашому дошкільному навчальному закладі і я зрозуміла, що потрібно ще більше оволодівати знаннями з даного проекту.

3. Використання програмного забезпечення "Курс:Дошкілля" є необхідним тому, що значно полегшує відправлення річного звіту 85-К.

4. Програмне забезпечення "Курсу:Дошкілля" вплинуло на батьків та педагогів таким чином, що вони можуть контролювати електронну чергу для вступу в ДНЗ.

Немає коментарів:

Дописати коментар